רעיונות נהדרים למתנה לחברה ליום הולדת ולסתם יום

כאשר רוצים להביע באמצעותה הערכה, אכפתיות וקשר, מקובל לעשות זאת על ידי מתנה לחברה. לצורך כך, חשוב למצוא מתנה שתקבל אצלה את מלוא ההערכה, ולכן כדאי להפעיל שיקול דעת בבחירת מתנה לחברה הכי טובה.

לצורך כך, יש לברר מהם הערכים החשובים לה, מהן ההעדפות האישיות שלה, מה היא אוהבת לעשות או לאכול, וכך אפשר יהיה להתאים בצורה מדוייקת ומרגשת, מתנה ליומולדת לחברה.

 

איך מחליטים מה לקנות לחברה ליום הולדת?

ערכים יכולים להיות ערכים רוחניים כמו נתינה לאחר, ויכולים להיות ארציים, כמו קיימות. הם יכולים להיות גם משיכה לטכנולוגיה או לאסטרונומיה, שהם ערך אינטלקטואלי.  הכל חשוב, ולהכל יש מקום בעולם הזה. שימוש בערכים החשובים כנקודת מוצא, יאפשר לקבל רעיונות למתנה לחברה בצורה מותאמת אישית.

 

ישנם ערכים רבים וחשובים בעולם, להלן הבולטים שבהם:

  • קיימות- אם החברה מעריכה את נושא הקיימות, אפשר לרכוש לה מתנות שתומכות בערך, כמו מתנות ממוחזרות, מחומרים טבעיים, או כאלו העוסקות בצמיחה ובצמחים, כמו למשל ערכת זרעים קריאייטיבית.
  • יצירתיות- אם החברה אוהבת מתנות מקוריות ויצירתיות, ומעריכה קריאייטיב איכותי, אפשר לבחור לה מתנות, שעיקר המשמעות שלהן הוא אמירה חזקה ומנוסחת היטב, כמו למשל רמקול בלוטוס, עם טקסט "יש דברים שצריך לומר בפול ווליום". או מארז מגירות ליום הולדת, עם כרטיסי ברכה ומגנטים המכילים ברכות בניסוח מהודק ורב רושם.
  • נתינה לאחרים- רכישה של מתנה מחברה המעסיקה אנשים בעלי צרכים מיוחדים, תשמח מאוד חברה, שנתינה לשני היא ערך חשוב אצלה. חברת צומי, למשל, מעסיקה בקביעות אנשים מיוחדים ומדהימים, ביצירת הערכות, ובאריזת המתנות שלה.
  • נוסטלגיה- אם החברה מחבבת נוסטלגיה, אפשר לבחור לה מתנות כמו ערכת משחקי נוסטלגיה, שמשאירה את הסמארטפון בחוץ. ערכה כזו תספק לה שעה של חוויה טהורה.

 

לאחר מציאת הערך המשמעותי והחשוב לחברה, ניתן לרכוש לה מתנה משמחת.

 

התאמה אישית של מתנה לחברה ליום הולדת

מתנה לחג לחברה או ליום הולדת, נעות בין תשומת לב סמלית כמו גלויה מעוצבת עם ברכה מקורית מהלב, למתנות בעלות ערך כספי גבוה יותר כמו רמקול בלוטוס או דאבל וודקה וואן גוך.

למעשה, עיקר המשמעות של המתנה הוא הלב והמחשבה. כאשר המתנה מדוייקת ומותאמת באופן אישי לחברה המקבלת, הערך הכספי אינו חשוב כלל. זאת מכיוון שהערך הרגשי משמעותי ורב עוצמה.

מתנות בעלות קריאייטיב מושקע ומקורי, יכולות לעזור מאוד בבחירת מתנות לחברה הכי טובה. כשהן ספציפיות, הן מאפשרות לנותני המתנה לקלוע כחוט השערה, להעדפות האישיות של המקבלת.

מתנה ייחודית כזו היא בלתי נשכחת, וככל שהיא תהיה פחות צפויה, היא תראה כי הושקעה מחשבה רבה, במציאת משהו כה מיוחד. תשורה כזו נשמרת בזיכרון לאורך זמן רב יותר, ומעוררת הערכה רבה יותר. בנוסף, היא מהווה הזדמנות לחזק את הקשר ולהעמיק את החברות יותר. לכן היא מועדפת על בנות רבות, בבחירת מתנות לחברות שלהן.

 

איך נותנים מתנות ליום הולדת לחברה?

מתנות לחברה לרגל יום הולדת, צריכות להינתן באווירה המתאימה ובטקס מיוחד. אחרת הן מאבדות הרבה מהאפקט ומהרושם שלהן. להלן כמה עצות פרקטיות ליצירת אווירה הולמת ומיוחדת לקראת נתינת התשורות:

  • יציאה- קבלת מתנה בחוץ, בפארק, בבית קפה, במסעדה או בחוף הים. יציאה מאפשרת התנתקות מחיי היום יום הסוחפים והעמוסים. כך אפשר להתפנות למסיבה בצורה משוחררת ושמחה.
  • טיול- מתנה יכולה להיות חלק מטיול משותף של חברות טובות, הטיול עצמו יכול להיות מתוכנן כהפתעה, או בשיתוף כלת יום ההולדת. המתנה עצמה תישמר בסוד עד לנתינתה.
  • אביזרי אווירה- קונפטי, זיקוקים, בלונים, עוגת ראווה, כיבוד צבעוני ומתוק, ועוד. כל אלו ואחרים, מייצרים אווירה מלאת הפתעות וריגושים. לפיכך הם מהווים רקע נפלא לנתינת המתנה.
  • קשר חברי וקרוב- שמירה על קשרי חברות טובים עם החברה, מאפשרים קבלת מתנה באווירה שמחה וחיובית, ובפרשנות חיובית לכל מאמץ קל בתכנון ובביצוע החגיגה.

לסיכום, יצירת אווירה חיובית ושמחה בצורה מעניינת וחווייתית, מייצרת רקע מרגש וקרוב לקבלת השי, ומעצימה את ערכו בעיני החברה המקבלת.

 

צומי- המרכז הישראלי לתשומת לב ולמתנות יום הולדת

אנחנו בצומי מייצרים מוצרים ייחודיים לימי הולדת, לחג, ולכל מאורע, המבוססים על קונספט קריאייטיבי מקורי שנכתב על ידי יוצרים ישראלים, עיצוב ייחודי ותוספת של אובייקט מודבק. המוצרים שלנו מיועדים לנתינת צומי למשפחה, ליקרים ולקרובים לכם בדרך מקורית ומרגשת.

כל המוצרים שלנו נארזים ומודבקים על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים, מה שמוסיף ערך אנושי חשוב למתנות שלכם, ומספק בדרך עבודה ופרנסה, לאנשים המיוחדים והמדהימים שעובדים אצלנו.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לפרטים והזמנות ולכל שאלה כמובן, בטלפון 03-6444494

השארת תגובה