חמשת הכללים איך לקנות מתנה מיוחדת לחג

תקופת החגים היא זמן של נתינה, שימחה, וגיבוש. דרך טובה להפגין ערכים אלו, היא מתנה מקורית לחג. מציאת מתנה מושלמת לבני משפחה, חברים או עמיתים יכולה להיות משימה לא קלה. אך על מנת לשמח את המקבלים, ולהעביר בשלימות את חוויתו האישית של הנותן, חשוב לעשות אותה נכון.

 

מאמר זה ידון בחמשת הכללים איך לקנות מתנה לחג, וייתן רעיונות מקוריים למתנות.

חמשת הכללים לרכישת מתנות מקוריות לחג:

  1. תחומי עניין ותחביבים- לפני רכישת המתנה, כדאי לחשוב במה מקבלי המתנה מתעניינים. מה הם אוהבים לעשות בזמן הפנוי שלהם, האם יש להם תחביבים או תחומי עניין מקוריים. כמובן קיימת עדיפות לכאלו שאפשר לתת להם מענה, כמו שמיעת מוזיקה, גינון, חברה, אוכל, משקאות חריפים ועוד.
  2. יצירתיות- יצירתיות היא דבר מבורך בתהליך למציאת רעיון למתנה. רצוי לחשוב מחוץ לקופסה, ולשקול לתת כזו שהיא ייחודית ויוצאת דופן, כמו שי ממותג באופן אישי, ערכה להכנת מאכל אופייני לחג, או ערכת מגנטים מעוצבים לפי מסרי החג.
  3. אישיות המקבל- חשוב לקחת בחשבון גם את אישיותו והסגנון שלו. האם הוא נועז, בעל אומץ, ואוהב צבעוניות חזקה, וחפצים מקוריים במיוחד. האם הוא סולידי באופיו, אוהב עדינות, ומתנה צנועה ושמרנית?
  4. רצוי לקשר בין החג ובין המתנה- מתנה עם קשר לחג המתקרב, יכולה להיות שימושית במיוחד, ולשמח מאוד את המקבלים.
  5. איכות- חשוב במיוחד להקפיד על איכות, ועל רמה עיצובית גבוהה של המוצר. כך הוא מחזיק מעמד זמן רב יותר, והמקבל מתרשם יותר מהמחשבה והמאמץ, שהושקעו בבחירת מה שקיבל.

 

רעיונות למתנות לחג יצירתיות ומקוריות

לכל חג יש את המאפיינים הספציפיים שלו, וכל חג נהנה ממושגים אחרים. מתנות לחג לא צריכות להיות בהכרח, מותאמות באופן אישי למקבל. שכן כמעט כל מתנה לרגל החג הקרב, מתקבלת בברכה ובשמחה.

 

  • ראש השנה- הסמליות של ראש השנה מתהדרת בדרך כלל בדבש, בתפוחים, ובאיחולים לשנה טובה. כל מאפיין שיהפוך למיתוג של מתנה, ישמח את המקבלים. למשל, כרטיס ברכה קריאייטיבי, או סוכריות טיק טק עם מיטב האיחולים. גם מטען נייד ממותג עם עיטור של תפוח בדבש, יכול להוות מתנה מושלמת לראש השנה. מגנטים בשלל איחולים, מלווים בדמותג של דבורה, מתקבלים בברכה, בתור עיצוב מחודש למקרר בכל מטבח.
  • חנוכה- מתאפיין בריבות, נרות, אור ומשפחתיות. כל מה שמסמל את המושגים האלו, מתקבל בברכה. למשל, מארז נרות מעוצב לאשה, לאיש ולילד. משחקים חברתיים, ערכה למילוי סופגניות ועוד.
  • פורים- שתיה חריפה, משלוחי מנות וגלויות ברכה, מפיצים את השמחה מבית לבית. לכן ערכות לעיצוב משלוחי מנות, גלויות ממותגות ומארזי אלכוהול הם כלים נהדרים לשמח כל לב.
  • יום העצמאות מלא בגווני הדגל- תכול ולבן, ומתאפיין באנרגיות חיוביות ואופטימיות. מדבקות לרכב, חטיפי אנרגיה ממותגים, וערכת משחקי נוסטלגיה ממותגת- ישמחו כל משפחה שתקבל אותם.

 

צומי- המרכז הישראלי לתשומת לב ולמתנות חג

אנחנו בצומי, מייצרים מתנות עם קונספט ייחודי, קריאייטיבי, עם מילים שכתבו יוצרים ישראלים. המוצרים שלנו מגיעים בעיצוב מקורי, עם תוספת של אוביקט מודבק, והם מיועדים לעזור לכם לתת צומי, לכל מי שחשוב לכם.

המתנות שלנו מאפשרות לכם, להפתיע בצורה מקורית את יקיריכם, עם מתנות חג יצירתיות ובעלות עיצוב קפדני ואותנטי. 

כל הזמנה שלכם מהווה תרומה לקהילה, בכך שהיא מאפשרת לנו להעסיק עוד ועוד עובדים מיוחדים ומדהימים. זאת מכיוון שכל המוצרים שלנו נארזים ומודבקים, על ידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים, שבאים בכל בוקר ליום עבודה מלא סיפוק.

אנחנו כאן לכל שאלה וכמובן גם להזמנות, בטלפון 03-6444494.

 

השארת תגובה