המדריך המלא על מתנות להרמת כוסית ולאירועי חברה

אירועי חברה הם הזדמנות מצויינת, למיתוג של החברה בעיני העובדים והאורחים. חלוקת מתנות באירועי השקה והרמת כוסית, משאירה רושם לטווח ארוך על המשתתפים. היא גם מחזקת קשרים בין העובדים והלקוחות.

מתנות לאירוע חברה, כאשר הן מתוכננות נכון ומעוצבות בהתאם, יכולות להיות בסיס לגדילה וצמיחה משמעותית לעסק. אך עלולות להיות נקודת מפנה, להפיכת החברה לחברה בינונית וחסרת יומרות, אם בעלי החברה לא מנצלים נכון את ההזדמנויות המגיעות לפתחם. לכן חשוב לעשות זאת בצורה מחושבת, ולתכנן נכון כל צעד.

מאמר זה ירחיב על אירועי חברה והרמת כוסית- מהם, מה אפשר לקנות כמתנות למשתתפים בהן, ואיפה ניתן לרכוש מתנות ממותגות כמוצרי קד"מ מקצועיים.

 

מהם אירועי חברה והרמת כוסית?

אירועי חברה הם מפגשים שמארגנת החברה עבור עובדים, לקוחות או שותפים שלה. אירועים כאלו יכולים ללבוש צורות שונות, כולל מסיבות ערב חג, גיבוש צוות, השקות, תערוכות וכנסים. מטרתם לקדם את מותג החברה, לחזק קשרים עם בעלי עניין, ולטפח תרבות משותפת לכלל באי האירוע.

אירוע הרמת כוסית, הוא מפגש חברתי או מסיבה, בהם המשתתפים שותים לכבודו של אדם, אירוע או הישג של החברה. אירועים כאלו בדרך כלל כרוכים בנאומים ובשתיית משקאות חריפים. אלו נעשים בהזדמנויות כמו מנהל חדש, אקזיט, השקת מוצר או פרידה מעובד מוערך שפורש לגמלאות.

 

מה אפשר לקנות מתנות לאירועי חברה והרמת כוסית?

כאמור, מתנות באירועים כאלו צריכות להיות מתוכננות היטב. זאת על מנת לקדם את מטרות החברה, ולייצר חיבור בין בעלי העניין- העובדים, השותפים, המשקיעים והלקוחות. מתנות קד"מ- קידום מכירות- יכולות להיות פתרון טוב. כמובן רק כאשר הן ממותגות על פי מסרי החברה הספציפיים, ונבחרות בקפדנות, כדי להתכתב היטב עם הערכים החשובים לבעליה.

 

להלן רעיונות נבחרים למוצרי קד"מ, היכולים לעבור מיתוג בהתאמה למסרי החברה:

  • שתיה באריזה ממותגת – מארז וודקה, ערכת תיונים יוקרתית, כוסות ממותגות
  • מתנות אישיות- משקל מזוודות דיגיטלי, מטען נייד בערכה ממותגת, גלויה אישית ועוד.
  • מתנה בעלת מסר חזק ומרכזי- כזו שבעלי החברה רוצים להעביר. היא יכולה להגיע בעיצוב קריאייטיבי מושך, המותאם במדויק לשדרים הספציפיים- מארז משחקים של פעם, מגנטים בעלי נושא מסויים, מארז אגוזים לפיצוח, תחתיות לכוסות בהתאמה אישית, ועוד.

 

למעשה, כמעט כל מתנה יכולה לעבור התאמה ודיוק. כמובן אם אורזים אותה נכון, ומעצבים כמתנה יוקרתית ומעוררת עניין.

צומי- מתנות קד"מ קריאייטיביות ומעוצבות לאירועי חברה

אם אתם מחפשים לרכוש מתנות מעוצבות, בהתאמה אישית לערכי החברה. כאלו עם מסר קריאייטיבי חזק, תמצאו אותן אצלנו, בצומי, המרכז הישראלי לתשומת לב.

לנו בצומי, יש נסיון עתיר עם מוצרי קד"מ שייצרנו לחברות מהגדולות במשק, כמו הוט, קוקה קולה, שטראוס ועוד. ייצרנו בעזרת העובדים המסורים שלנו מתנות מרגשות, בעלי מסרים חזקים במיוחד, עם דיוק לערך הספציפי בהתאמה אישית לכל לקוח בפני עצמו.

המתנות שאתם רוכשים אצלנו, הן בעלות ערך מוסף עצום. כל המוצרים שלנו נארזים וממותגים, בעזרת אנשים מיוחדים, שקמים בבוקר וגאים לבוא לעבודה. כל פרוייקט שמוזמן אצלנו, מאפשר לנו להעסיק עוד אנשים בעלי צרכים מיוחדים. אנו מבטיחים לכם שהם מדהימים ומסורים, ושמגיע להם הכל. בטוחים שגם אתם חושבים כך.

 

אנחנו כאן לכל שאלה. נשמח לעמוד לשירותכם, ולייצר בשבילכם, את המתנות המושלמות לאירוע שלכם. צרו קשר בטלפון 03-6444494.

השארת תגובה