מתנות תרומה לקהילה- רמה חדשה של הענקה

ישנן חברות במשק, שמעסיקות בתהליך הייצור שלהן אנשים עם צרכים מיוחדים. מדובר באנשים שמתקשים מסיבות שונות, להשתלב בתעסוקה הרגילה, ההמונית. חברה המעסיקה אנשים מקהילות אלו, מספקת להם פרנסה. כך הם קמים בבוקר, גאים לעבוד, שמחים ליצור, ועוד יותר שמחים לחזור הביתה עם משכורת.

כתוצאה ישירה מכך, מהווה רכישה פשוטה של מתנה לחג- תרומה לקהילה המיוחדת. כל רכישה מחברה כזו, מאפשרת לאותה חברה, לספק עוד תעסוקה שיקומית ועוד פרנסה לאנשים מדהימים בעלי צרכים מיוחדים.

 

החשיבות של מתנות חברתיות

בלב כל אדם מסתתר לב טוב, שרוצה להעניק ולתת. מעוניין להפוך עוד פינה בעולם למקום טוב יותר, ואת סביבתו לחיובית. אך החיים האינטנסיביים והעמוסים משכיחים ממנו את הרצונות החיוביים שלו. הם סוחפים אותו להמשך טיפול בעניינים הבוערים יותר.

מנגד, ישנם אנשים שהקדישו את חייהם, לעזור ולתמוך באותן קהילות מוחלשות, ולקדם שינויים חברתיים גדולים. אותם פעילים חברתיים, מספקים הזדמנויות בהן אנשים מן השורה, יכולים לתמוך בצורה משמעותית באותן מערכות. זאת, גם בלי להשקיע זמן רב, או סכום גדול של כסף.

אחת הדרכים הפשוטות והקלות, היא לתעדף חברות ועסקים, המעסיקים אנשים בעלי צרכים מיוחדים. רכישה לבני זוג ולילדים מתנות תרומה לקהילה מחנויות כאלו, מספקת אפשרות לבעלי העסק לגדול, ולהעסיק יותר ויותר אנשים מיוחדים.

 

הערכים החשובים שתרומה לקהילה מייצרת ומייצגת

לרכישה חברתית יש כמה תכונות בולטות הבאות לידי ביטוי בעצם קניה כזו:

 

  • חינוך- זוהי הזדמנות לחינוך הילדים לנתינה, לאהבת כל הברואים ועוד ערכים חשובים נוספים. פעמים רבות, השימוש בערכים אלו הוא ריק מתוכן, ומשמש רק כסיסמא קלישאתית. אך רכישה של מתנות, אך ורק מתוך מבחר המיוצר ונארז על ידי קהילות מוחלשות, זהו חינוך מעשי ודוגמא אישית לילדים לנתינה אמיתית.

 

  • עשיית טוב- הרוכשים עושים טוב בעולם, גם בלי לחכות ליום המעשים הטובים. הם מספקים לאותם אנשים הזדמנות מכובדת, להתפרנס בכוחות עצמם, בלי להזדקק לצדקה. אין מעשה טוב יותר, מאשר לאפשר לאנשים להחזיק את עצמם בעצמם.

 

  • אהבת אדם- אהבת אדם, זו הכרה בכך שכל בני האדם שווים, אך לא לכולם יש הזדמנויות שוות. ולכן יש לאפשר להם לממש זכותם המלאה. כלומר, לחיות בעצמאות, לפעול, ליצור ולהיות חלק מהמארג האנושי. רכישה של מתנות חברתיות, מהווה הוכחה מעשית לאהבתם של הרוכשים, גם כלפי אנשים שפחות שפר עליהם גורלם, וצריכים את עזרת הציבור.

 

לסיכום, רכישה של מתנה המהווה תרומה לקהילה, היא הזדמנות להוציא החוצה את הערכים הטובים, והופכת את העולם למקום שטוב יותר לחיות בו.

 

צומי- עשייה חברתית ושותפות מלאה עם ארגונים חברתיים

מהיום הראשון של צומי, אנחנו עובדים עם בית אקשטיין כתף לכתף, בשותפות מלאה ופוריה. בכל פרוייקט אנחנו מביאים עוד עבודה ופרנסה, לאנשים מיוחדים ומדהימים, שקמים כל בוקר לעוד יום של עבודה וסיפוק.

זה בזכותכם.

 

אנחנו בצומי מציעים מתנות חברתיות שכולן נארזות ומודבקות בתשומת לב אישית, על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים. בכל רכישה אתם מאפשרים לנו לגדול עוד, ולספק יותר עבודה לאותם אנשים ראויים להערכה.

תמצאו אצלנו מתנות לבני משפחה לכבוד כל חג וחג, ערכות משחקים מסוגים שונים, מארזי וודקה, מארזי מתנות וחטיפים, ועוד מתנות שוות אחרות.

הסוד של המתנות שלנו הוא היותן קריאייטיביות, מקוריות ומעניינות בכל פעם מחדש. ואנחנו מזמינים אתכם, להנות גם אתם מהמתנות שלנו.

כמובן  אנחנו זמינים לכל שאלה והתייעצות, ותוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 03-6444494

השארת תגובה