כל הפרטים והטיפים החשובים על מתנה למשפחה לחג

חג הוא זמן של שמחה ומשפחתיות. זו יכולה להיות הזדמנות מצויינת, להפגין הערכה לקרובים ולסובבים. אחת הדרכים לעשות זאת, היא הענקת מתנות לחג למשפחה שישמחו את כולם. עם זאת, רכישת מתנות כאלו עלולה להוות אתגר. לא תמיד קל למצוא משהו מתאים לתחומי העניין והעדפות של כולם.

על מנת לחסוך כאבי ראש ולב, חשוב לעבוד בצורה מסודרת, להגדיר העדפות ותקציב, ואז לצאת לקניות. במאמר זה ייבחנו הצעות לגבי הדרך לבחירת מתנות למשפחה לקראת החג.

 

מתנה למשפחה לכבוד חג- אחת לכולם

למשפחה עם ילדים קטנים, או למשפחה מגובשת, אפשר לפעמים לחשוב על מתנה משפחתית אחת, כדי לייצר הווי משפחתי נוסף. מתנה כזו, מייצרת זמן של "יחד" בצורה יזומה, ומעמיקה את הקשרים בין בני המשפחה.

מתנה למשפחה לחג, יכולה להיות חוויה שהיא לא מטריאליסטית וחומרית. היא יכולה להיות למשל סשן צילומים משפחתי ביער או בחוף הים, עם צלם שיודע להפוך את כל הסיטואציה לחוויה גדולה. חופשה משפחתית וטיול משותף יכולים להוות גם כן חוויה מגבשת ומהנה.

כאשר מדובר במתנה לילדים קטנים, משחק הרכבה בכמות גדולה, יכול לאחד בצורה נפלאה את הילדים למשחק משותף. אך במשפחה עם מבוגרים, כמו בני זוג, הורים, או בני נוער, חשוב למצוא את התשורה שתגבש סביבה. למשל, משחק משפחתי להווי והכרות מעמיקה בין המשתתפים.

אפשרות נוספת היא לרכוש חפץ או קיט אחד, שיהיה שימושי לכולם. כמו מטען נייד, ערכת פיצוחים משפחתית או כל חפץ אחר. אמנם, הוא לא מציב את כל בני המשפחה ביחד ולא מגבש אותם במהות הרגילה של המילה, אך תשר כזה יכול להיות שימושי לכולם.

 

מתנה למשפחה- לכל אחד משהו

אנשים רבים מעדיפים לתת מתנות אישיות, לכל אחד מבני המשפחה. כך יש התאמה מלאה למקבלים, וההנאה שלהם גדלה. זאת למרות שבני המשפחה יכולים להנות ממתנה אחת משותפת.

במקרים של ילדים קטנים, הרצון למשהו אישי לכל ילד, נובע גם מנסיון להמנע ממריבות על התשורה המשותפת. כל ילד יכול להנות משלו בלי הפרעות. כך גם שמחת החג לא מופרת במריבות ובתלונות.

 

לכך יכולות להיות שתי שיטות לרכישת מתנה:

  • מתנה אחידה- מתנה אישית יכולה להיות חפץ אחיד לכולם, יש צורך לחשוב על משהו שישמח את כולם, אך מצד שני היא אחידה, ולא דורשת השקעה סבלנית בנסיון להתאים לכל אחד לפי טעמו הספציפי. דוגמאות לתשורות כאלו הן שוקולד, מארז מגנטים, אזניות אלחוטיות לכולם, חטיפי אנרגיה ועוד.

 

  • מתנה בהתאמה אישית- אפשר גם לרכוש מתנה, בהתאמה אישית ספציפית לכל בן משפחה. במקרה כזה, היא  צריכה להיות בהתאמה לאופי של המקבל. חשוב לדעת בן כמה מקבל המתנה, מה הוא אוהב לעשות או לאכול, ומה ישמח אותו באופן אישי. למשל שתיה חריפה למבוגרים, מארז קרמבו לילדים, מטען נייד לבני נוער ועוד.

 

לסיכום, על מנת להיות בטוחים שבני המשפחה ישמחו במתנה שקיבלו, רצוי מאוד לפני הקנייה, להחליט על קונספט- האם מתנה אחת לכולם, או לכל אחד בנפרד, והאם היא תהיה אחידה או מותאמת אישית. כך הרכישה עצמה תהיה פשוטה וקלה, ואפשר יהיה לשמח את בני המשפחה בקלות ובלי אכזבות.

 

צומי- מתנות לחג לבני המשפחה

אצלנו בצומי- המרכז הישראלי לתשומת לב- מבססים את המתנות לחג ובכלל, על קונספט קריאייטיבי מדליק ומקורי. אנחנו משלבים מילים של יוצרים ישראלים בתוספת לאובייקט מודבק, כך שתוכלו לתת צומי מדויק לאופי המשפחתי שלכם, ולתת ביטוי לאהבתכם למשפחה בדרך ייחודית ומפתיעה.

כל המוצרים שלנו נארזים על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים, כחלק מאג'נדה חברתית.

נשמח לעמוד איתכם בקשר לכל שאלה והתייעצות, בטלפון 03-6444494

השארת תגובה